zaterdag 26 oktober 2013

winterkleedje in de herfszon.

Jawel hoor, hier schijnt de zon en het is aangenaam om buiten te vertoeven.
Oké je ziet het misschien niet op de foto maar de zon is echt wel aanwezig.
(foto is getrokken aan de noordkant)

Vandaag hebben we wat tijd om te bloggen en foto's te nemen.
Ik ben namelijk wat ziekjes (niet erg hoor) en de kindjes zijn bij de oma en opa.
Dus is het me-time.

Dus bij deze mijn winterkleedje (dat hier dus al enkele weekjes af is) in mijn favoriete stofje.
Ik zou er een hele rol van kunnen kopen maar dan wordt de kledingkast van mijn dochter wat ééntonig.

Het patroon komt uit de ottobre 3/2012 model 13. Oorspronkelijk is het met zakjes, maar ik vond de stof druk genoeg om hier geen zakjes op te maken.

Patroon: Ottobre 3/2012 model 13 (zonder zakjes)
Stof:  Klijntje.

Meestal koop ik mijn stofjes online. Het kan dan natuurlijk al eens tegenvallen omdat bijvoorbeeld de print te groot is of de tricot rekt niet goed mee........
En nu heb ik toch wel chance dat de webshop Klijntje hier praktisch om de hoek zit zeker.
Dus telkens Annelies een stofje op haar Facebook zet (en ook op haar webshop), en het is eentje dat mij aanstaat, dan bestel ik bij haar en legt ze het in mijn eigen hoekje. (ja ik heb daar een hoekje naar het schijnt :-)  ik laat regelmatig al iets opzij leggen en dan ga ik dat meestal op een zaterdag bij haar afhalen, mits een afspraak te maken natuurlijk).

En zo ook normaal vandaag, maar omdat ik ziek was stelde ze voor om het te brengen.
Dat is toch mooi eh, zo'n service. Ze staat zelfs op markten hier in omstreken.
Op dinsdag staat ze in Geel op de markt, op woensdag staat ze in Westerlo en op vrijdag staat ze in Herentals. Dus als jullie een keer vrij zijn en jullie willen eens een marktje meepikken moeten jullie haar zeker eens opzoeken. Ze valt echt wel op hoor, als je mensen ziet lopen met rood/oranje zakjes met witte bolletjes, dan mag je er zeker van zijn dat klijntje aanwezig is op de markt.
Hieronder vinden jullie stofjes die ik bij haar al gekocht heb alsook de ottobre magazines. 


de foto met het kaartje erop (waar veel beterschap op staat geschreven) heeft ze mij vandaag gebracht.
En ja hoor Debora :-) jou stofje ligt hier ook bij. Binnenkort helemaal van jou en het is in het echt nog mooier dan op de foto, jammer dat het er niet meer is.  

Prettig weekend iedereen.

4 opmerkingen:

Iets te vertellen? Graag! :-) Dat maakt het nog leuker.