woensdag 19 februari 2014

Stilte voor de storm of .....

....... midden in de storm.
Ja het is niet omdat het hier stil is dat het zo thuis ook is.
Er werd genaaid, gewerkt, genaaid, gewerkt,......
en we werden ook een paar keer ziekjes (griep, verkoudheid).

Het was en het is in ieder geval heel druk.

Hieronder zie je dus mijn winterse naaisels.
Ondertussen ben ik begonnen aan de zomer garderobe.
WANT ik heb mij iets voorgenomen.

Ik ga een hele uitdaging aan. (allez ik vind dat toch)
Ik heb voor mezelf een koopstop ingelast.
Dus ik koop voor mij en voor mijn kids niets meer.
(behalve voor de kids schoenen want dat kan ik niet maken.
En ik ga eerst mijn stoffen zoveel mogelijk opgebruiken en zo MIN mogelijk kopen)
Ik ben met t-shirts, topjes, longsleeves, en ja ook bermuda broekjes bezig.
Ondertussen naadien we ook een masker voor carnaval
en er moet ook nog een boekentas genaaid worden.
Maar later hier meer over.

Hieronder dus de winterkleedjes.

Kleedje uit Ottobre (maar wel flink versmald want het was veeeeeeel te breed)
En een pyama (patroon van naai-juf)


Stof: Flanel van Michael Miller bij Juliashop


Stof: vogels van Michael Miller ooit gekocht in Amerika.


Stof: winterlandschap bij klijntje 
Groetjes

1 opmerking:

Iets te vertellen? Graag! :-) Dat maakt het nog leuker.