dinsdag 6 januari 2015

Het stokje van 2014

Lieve van Piekewieke gooide mij het stokje 2014 door.
Oké ja we zitten net in het nieuwe jaar.

Toch wil ik heel graag nog van 2014 afscheid nemen.
Het was een jaar met ups en downs. Maar vandaag sta ik alleen stil bij de ups!

In maart 2014 ging Sietse voor het eerst naar school!



Quality time met het gezin:
Jaarlijks tripje naar Disneyland Parijs.


Naar Plosaland en plopsa coo

   
  

Naar zee:

 

Dieuwke en Sietse die 4 jaar en 3 jaar werden: (met zelf gemaakte taart, ik heb de woody taart versiert en mijne man heeft de sneeuwwitje taart voor zijn rekening genomen)


Ook ik ben 1 van de 18 gelukkigen die mee op weekend is geweest. Gelukkig is er in mei opnieuw een weekendje gepland.


Dankzij dit weekendje hebben wij de kans gekregen om in de Burda te staan, ik ben hier dan ook wel een beetje fier op. 




Zoals jullie zien, mijn jaar in vogelvlucht.
Waar vooral genieten centraal staat!

Ik wens dus voor jullie allemaal een top 2015
met een goede gezondheid voorop en geniet van alles wat mooi is.








7 opmerkingen:

  1. Veel gezinsmomenten en naaimomenten! Gewoon overdoen in 2015 wat je al deed in 2014, maar nog meer en beter! Die downs, daar zwijgen we over ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mijn stokje kreeg je weer aan het bloggen. Leuke foto's om te zien. Maar ze lijken me no leuker om mee te maken! Genieten van je gezin, en tijd voor jezelf. 2014 was ook het jaar dat wij elkaar leerden kennen :) Oh, wat kijk ik al uit naar mei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, en ik had mijn stokje niet (ook) aan jou gegeven omdat je niet meer blogde.....

    Maar leuke foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal niet erg hoor ;-)
      Mijn voornemen van dit jaar is om proberen meer te bloggen! ;-)

      Verwijderen
  4. Oh wat super dat jullie met z'n allen in de Burda stonden...dit jaar weer ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te vertellen? Graag! :-) Dat maakt het nog leuker.