dinsdag 28 april 2015

Albababy meets handmade

Op mijn vorige post zagen jullie Dieuwke in een zelfgemaakt kleedje.
In een mooi fleurig Soft Cactus stofje gekocht op de webshop van Soft Cactus zelf;
Vind deze stofjes zalig, ze zijn zacht en voor de zomer lekker luchtig. :-)

Waar ik ook zot van ben is het merkje Albababy.
Retro en met veel kleur.
En daar was een heel tof kleedje, dat hebben we dan ook maar nagemaakt.
Volgens mij ben ik daar goed in geslaagd om deze na te maken. Wat vinden jullie?

      Voorzijde


Achterzijde


Met model



Stof: Soft Cactus

Grtjs Daisy



6 opmerkingen:

  1. Leuk!! Toch heerlijk als je kan naaien wat je wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi ! Ik ben vooral fan van het stofje van de linkse !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ! Dat is dus het kleedje dat je namaakte ;-) Goed zo, Jo ! Maar ik blijf er bij, echt zo'n mooi kleedje ! (modelletje he)

      Verwijderen

Iets te vertellen? Graag! :-) Dat maakt het nog leuker.